دبیركل موتلفه:اسلام، وحدت و رهبری سه ركن پیروزی انقلاب اسلامی است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، 'محمدنبی حبیبی' روز پنجشنبه در یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان ایلام اظهار داشت: در جریان مبارزات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از افراد و شخصیت های مبارز ملی گرا معتقد بودند كه سرنگونی حكومت شاهنشاهی امكان پذیر نیست و محمدرضا شاه باید در سلطنت باقی بماند ولی حكومت نكند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با دوراندیشی و رهبری الهی و پیامبرگونه خود با این تفكر بشدت مبارزه كرد و اعلام كرد تا وقتی كه این گروه های ملی به سلطنت شاه اصرار داشته باشند با آنها گفت و گو نخواهد كرد.

حبیبی ادامه داد: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و استكبار جهانی با ایجاد درگیری های متعدد در مناطق كردستان، خوزستان، آذربایجان و تركمن صحرا سعی در منحرف كردن راه انقلاب و تجزیه كشور را داشتند كه با رهبری امام راحل و اتحاد مردم این توطئه نیز با شكست روبه رو شد.

وی حفظ روحیه شهادت طلبی را رمز تداوم اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و تاكید كرد: دشمنان انقلاب با ترفندهای گوناگون سعی در تضعیف باورهای دینی و روحیه استكبارستیزی ملت ایران دارند.

معاون بنیاد بین المللی غدیر یادآور شد: عمق بخشیدن به تعلیمات اسلامی و حفظ وحدت كلمه توسط مردم و مسوولان در دفع خطرهای پیش روی نظام اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حبیبی عمل به وظیفه و رسیدگی به مشكلات مردم و بویژه محرومان را در پیشبرد اهداف انقلاب حایز اهمیت دانست.

وی در ادامه به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در كشور پرداخت و گفت: دشمنان انقلاب در ماه های اخیر با تبلیغات گسترده سعی در ناكارآمدی نظام و بیان نارضایتی مردم از مسوولان كشور دارند كه مردم ایران با حضور گسترده خود این بار نیز این توطئه آنان را ناكام خواهند گذاشت.

دبیركل حزب موتلفه اسلامی از مردم خواست با انتخاب افرادی كه در خط ولایت بوده و وفاداری خود را به آرمان ها و اهداف متعالی نظام ثابت كرده اند، در شكل گیری مجلسی پویا و كارآمد نقش خود را ایفا كنند.

وی در پایان یاد و خاطره آیت الله حیدری ایلامی (ره)، حجت الاسلام تعمیركاری و حجت الاسلام سلطانی را در پیروزی انقلاب اسلامی در استان ایلام گرامی داشت.

استان ایلام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی هشت شهید به نظام و انقلاب تقدیم كرده است.ك/2

540/534/ 640





:: برچسب‌ها: شب , اسپانیا , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
heros-studio در تاریخ : 1390/11/20/4 - - گفته است :
بنام خدا
با سلام خدمت شما
استديوى قهرمانان !
اگر دوست دار هنر انيميشن هستيد حتما سرى به اين وبسايت بزنيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: